مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 23:152023-10-30سياسي

کوتاه از مناطق پایتخت| از ویدئو مپینگ پدافند غیرعامل تا آغاز مسابقات نشاط سالمندی


شهردار منطقه 9 از اجرای برنامه ویدئومپینگ پدافند غیرعامل به صورت پیام های نوشتاری و تصویری به مدت 3 ساعت روی برج آزادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس ، گزیده ای از اتفاقاتی که در روز دوشنبه 8 آبان ماه 1402 در  مناطق 22 گانه شهر تهران رخ داده است را مرور می کنیم.

  *نمایش ویدئو مپینگ پدافند غیرعامل روی برج آزادی  نمایش ویدئو مپینگ پدافند غیر عامل بر روی برج آزادی با مضامینی شامل؛  اسلایدهای آموزش های کاربردی مدیریت بحران در برنامه شهر آماده، حضور مشارکت نیروهای مردمی دوام در مدیریت شهری و نقش زنان در مدیریت بحران شهری به نمایش عموم در آمد.

سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 بیان کرد: در این ویدئومپینگ تصاویر متعدد از عملکرد تیم های بحران در حوادث غیر مترقبه نیز به نمایش در آمده و تجهیزات ضروری شامل کمکهای اولیه، کوله بحران، چادرهای اسکان، عملیات جستجو و مداوای مصدومین بر روی برج آزادی نمایش داده شد.

  * احداث باغ گیاه شناسی بوستان نارنج در منطقه 14 شهردار منطقه 14 از احداث باغ گیاه شناسی در بوستان نارنج این منطقه خبر داد.

  * انجام غربالگری و معاینه رایگان پیشگیری از سرطان در منطقه 22 همزمان با پنجمین پویش سراسری سرطان، شهرداری منطقه 22 میزبان تیم تخصصی پژوهشکده سرطان معتمد جهت غربالگری و معاینه شهروندان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاه از مناطق پایتخت| از ویدئو مپینگ پدافند غیرعامل تا آغاز مسابقات نشاط سالمندی

کوتاه از مناطق پایتخت| از ویدئو مپینگ پدافند غیرعامل تا آغاز مسابقات نشاط سالمندی